- Centrum střešních nosičů
- Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Ceny na prodejnách se mohou lišit od cen na internetových stránkách.
Objednávka
Objednávku kterou odešlete považujeme za závaznou a proto ihned podnikáme kroky k tomu, aby Vaše objednávka mohla být vyřízena. Systém vám automaticky zašle potvrzení této objednávky, nebo Vás telefonicky kontaktujeme a potvrdíme objednávku.
Pokud se tak nestane – nepodařilo se Vám správně dokončit některý krok v objednávce, pak Vaši objednávku nemáme ani o ní nevíme a nemůžeme tak zboží odeslat. Pokud se však stane, že je problém s dodací lhůtou, či jiný závažný problém, pak Vás neprodleně informujeme buď emailem či telefonem.
Proto je dobré abyste do objednávky uvedli nějaký telefonický kontakt na kterém býváte k zastižení, abychom Vás o případném problému mohli včas informovat.
Storno
V případě, že jste si rozmysleli Vaši objednávku a chcete ji stornovat – můžete tak učinit pouze telefonicky a to do dvou hodin od odeslání. V případě nevyzvednutí zbožína prodejně do 14 dnů se objednávka stornuje.
Dodávky
Zboží odesíláme v nejbližším možném termínu – zpravidla však do 3 pracovních dní od data objednávky není-li uvedeno jinak.
Nad 3.000,- neúčtujeme poštovné ani dopravné s výjimkou Slovenska a střešních boxů je účtováno poštovné 250 Kč.
Balné neúčtujeme nikdy.
Všechny zásilky zasíláme jako obchodní balík. Rozsáhlé, velké nebo jinak specifické zásilky / autoboxy / rozvážíme vlastním rozvozem. Doručení do 3 pracovních ode dne objednání, nebo podle dohody se zákazníkem.
Možnosti platby:
- zboží je odesláno na dobírku / obchodní balík/ a platíte při převzetí
- zboží můžete platit předem na účet a po připsání platby zboží zašleme na Vaši adresu
- zboží je Vám zavezeno a platíte při jeho převzetí
O každém nákupu dostáváte potvrzení s jednotlivými položkami nákupu. Tento doklad zároveň slouží jako paragon pro případné reklamace.
Servis
Pro výrobky námi prodávané – poskytujeme záruční i pozáruční servis, odborné posouzení, výměny náhradních dílů či prodej náhradních dílů ve spolupráci s našimi dodavateli.
Po odeslání Vaší objednávky – v případě, že jste do objednávky či jinak sdělili e-mailovou adresu – v den odeslání, maximálně následný den dostáváte oznámení o odchodu zásilky – které obsahuje: datum odeslání, co je obsahem zásilky a celková hodnota zásilky. Tyto údaje slouží zejména k tomu, pokud není vaší dodávací poštou sděleno, že vám přišla zásilka – abyste bez problémů mohli o ní požádat.
Na veškeré zboží prodávané v našem obchodě jsou vydány platné atesty či prohlášení o shodě v souladu s platnými předpisy.
Provozovatel
Centrum střešních nosičů s.r.o.
Konstantinova 22
149 00 Praha 4
IČ: 27076504
DIČ: CZ27076504
V případě dotazů či jiných problémů použijte prosím email: centrum.nosicu@volny.cz, nebo telefonní infolinku 724 124 681